مديريت در بازار جهاني و اقتصاد (استراتژيهايي براي اقتصاد پويا)

مديريت در بازار جهاني و اقتصاد (استراتژيهايي براي اقتصاد پويا)

فرمت فایل: ورد – Word  
( مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۲۰۵مديريت در بازار جهاني و اقتصاد (استراتژيهايي براي اقتصاد پويا) مقدمه امروزه كشورهاي جهان در زمينه صنعتي ، توليدي و بازرگاني چنان به همديگر پيوند يافته و اثر پذير شده اند ، كه هيچ كشوري نمي تواند برون از چارچوبه شيوه هاي پيشرفته مديريت ، كه جنبه استراتژيك يافته در در پهنه بازارهاي جهاني كالاهاي توليدي خود را با سودبري به فروش رسانده و با توليد كنندگان ديگر…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *