تجارت الكترونيكي و مواع گسترش آن در ايران

تجارت الكترونيكي و مواع گسترش آن در ايران

فرمت فایل: ورد – Word  
( مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۴۹تجارت الكترونيك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوري اسلامي ايران ۱- مقدمه: در عصر ظهور پديده‌ها، تجارت الكترونيك پديده‌اي برتر است كه تمام زير ساخت‌هاي سنتي اقتصاد را به چالش طلبيده است. ناسازگاري اقتصاد سنتي و زير ساخت‌هاي آن با اقتصاد نوين ناشي از به كارگيري روشي نو و جديد در اقتصاد عصر دانش است. پويايي تجارت عامل بروز پديده‌اي ناب در كسب و كار بين…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *