بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا

بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا

فرمت فایل: ورد – Word  
( مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۷۰عنوان : رضايت مشتري – مشتري گرايي موضوع تحقيق : بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا پيشگفتار بررسي تحولات سالهاي اخير نشان مي دهد،كه خدمات به صورتي وسيع گسترش يافته و اين روند در سال هاي آتي با سرعت بيشتر توسعه مي يابد.صنعت كوچك و خدمات بزرگ مي شود .مديران موٌسسات توليدي و خدماتي در كليه بخش هاي دولتي تعاوني و خصوصي به تدريج پي مي برند كه تنها كيفيت محصول…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *